Katka eats this in Foodissimo extra magazine

Ahojte všetci,

Musím sa pochváliť aj tuto na blogu, v novom Foodissimo Extra magazíne sa nachádza rozhovor so mnou a päť mojich receptov. Stiahnuť a prečítať si ho môžete tu. Tomáš z Foodissima nám poskytol aj link priamo na Issuu, aby sa dal magazín prečítať aj v rámci blogu, ale nejak moje technické zručnosti nedospeli do takej podoby, že by mi to tu fungovalo :)

Neuveriteľne ma to teší a som vďačná Tomášovi z Foodissimo, že mi do mňa vložil dôveru a dal mi možnosť byť časťou tohto skvelého online časopisu. Okrem mňa v ňom samozrejme nemôže chýbať produkcia samotného Tomáša a Martinky z Dulche de leche, ktorá klasicky prispela neuveriteľne lákavými dezertami. Nemôžem tiež nespomenúť chalanov z delikatesy.sk a culinaria.sk. Dúfam, že sa vám bude dobre čítať, ešte lepšie variť a úplne najviac chutiť!!!

A keďže sa blíži Veľká noc, prajem vám veľa vody a dobrého jedla. A samozrejme krásnu jar plnú úžasnej zeleniny a sviežosti :)

PS: For my English speaking readers – I was featured in the one and only Slovak online food magazine Foodissimo Extra. It is all written in Slovak BUT I will post all the recipes featured there on the blog very very soon with the English translation. I’m super excited about the feature, because I pushed myself a bit more again and I’m happy to see what a bit of extra energy/will/effort can bring into my recipes/photography. For now I wish you nice Easter and I promise I’ll hurry up with the translation!

Leave a Reply

