On our love…

And so it’s been a year since our wedding. Our first anniversary. Paper anniversary they call it. Maybe we should exchange cards. Or go to an amusement park and shoot for paper flowers. But there is no need for paper gifts… there is already the most important gift we’ve been given, the gift of love. With that and huge smiles on our faces, we are walking into our second year. And I’ve never been happier.
I might sound crazy, but I don’t care. My hurt jumps with joy with every heartbeat. Under my fat rolls I have six-pack made by the continuous laughing together. I’m even getting ‘smile’ wrinkles, but I don’t care, I want them to be deep and there to show, how happy my husband makes me.
I’m smiling while writing this. And I’m almost crying too. Those who know me know I cry a lot. Maybe even more on occasions that make me happy. Because I’m grateful, I know it might have never happened. But it did and I’m happy. So happy it pushes tears into my eyes.
Tonight we’ll celebrate. We’ll talk and laugh, eat amazing food, complain that the table is too wide and we have to sit too far to cuddle and smooch all the time. And my heart will not only be jumping, it’ll be dancing, because of all the love I feel for Todd.
Today is our 1st anniversary and all I really want to say is that I’m thankful to have the best husband in the world.

I love you Todd!

A tak máme za sebou prvý rok od našej svadby. Naše prvé výročie. Ževraj ho volajú papierové výročie. Možno by sme si mali vymeniť pohladnice. Alebo ísť do lunaparku a vystrielať si papierové ruže. My ale nepotrebujeme papierové dary… my ten najdôležitejší dar už máme, dar lásky. A tak s obrovskými úsmevami na tvárach vstupujeme do nášho druhého roku. A ja som nikdy nebola šťastnejšia.
Možno to znie šialene, ale je mi to jedno. Moje srdce skáče od radosti pri každom tlkote. Pod pneumatikami na bruchu mám tehličky od toho, ako sa večne spolu smejeme. Už sa mi robia aj vrásky okolo úsmevu, ale je mi to jedno. Chcem aby boli hlboké a bolo ich vidno, aby bolo vidno aká šťastná som vďaka môjmu manželovi.
Usmievam sa, keď toto píšem. A takmer aj plačem. Tí, čo ma poznajú vedia, že veľa plačem. Možno aj viac v situáciách, keď som šťastná. Pretože som vďačná, viem, že sa to vôbec nemuselo stať. Ale stalo sa a ja som šťastná. Taká šťastná, že sa mi až tlačia slzy do očí.
Dnes budeme oslavovať. Budeme sa rozprávať a smiať, jesť úžasné jedlo a sťažovať sa, že stôl je príliš široký a my sme tak od seba príliš ďaleko a nemôžeme sa túliť. A moje srdce nebude skákať, bude tancovať vďaka všetkej tej láske, ktorú cítim k Toddovi.
Dnes je naše prvé výročie a jediné, čo naozaj chcem povedať je, že mám najlepšieho muža na svete.

Ľúbim ťa. Todd!

Photos: Peter Meciar Photography

14 thoughts on “On our love…

  1. nadherne napisane,Katka..az som v tom nasla moje myslienky a zazitky…tiez mam tie smiechove tehlicky pod pneumatikami :))a tiez casto krat rusime v restauraciach bonton,a sadame si k sebe ,co najblizsie,aby sme sa mohli tuuulit :)) nech sa vam takto krasne a stastne laskuje aj nadalej a navzdy..moc vam to prajem♥

    • Dakujem velmi Matka <3 ved tie nase polovicky tiez mozu za to, ake sme, a my sa to, aki su oni :) hihi, niekedy sa s Toddom smejeme, ako sme od seba navzajom popreberali rozne drobnosti, ze uz ani nevieme, u koho to zacalo :)) laska je uzasna, uuuuzasna…

    • hihi, Kariki, thanks for noticing :) I really didn’t like the previous one, it had no character. I wish I could change the color scheme of this one, but otherwise i love it, a lot of picture space, so it’s cool :) xxxx

  2. Like, Like, LIKE!!! Congrats on the paper aniversary! Wishing you lots of love and happiness for the year of Cotton (2nd year), Leather (3rd), Linen (4th), …. Diamond (60th) and well for ever :) xxx Frederiek

    • Thanks so much Fre!!! hihi, you have a good knowledge of what each anniversary means, cotton and leather, a bit random, no? :)) xx

  3. :))) Katka tak tie tehlicky pod pneumatikami ma dostali a tak som sa smiala, ze mozno aj mne sa zacinaju rysovat. Prajem Vam pekne vyrocie (trosku oneskorene) a vela dalsich krasnych rokov spolu :)

  4. Inak ty si taka vysmiata symposka, chcela by som ta u nas aspon na par dni, zajazdili by sme na riksach, pochodili mesto a urcite by to bol super zazitok s tebou :)

    • jej Miska, dakuje :)) Indiu mam v plane, takze co ty vies, moze sa to kludne stat realitou :)) aj ked asi az buduci rok, ale slubujem, ze ak budem planovat Indiu, dam ti vediet a nejak sa zladiime :) rikse, trhy, mesto, jedlo a vsetko by som si urcite velmi rada s tebou dala! a po vcerajsom filme som uz uplne naladena, ze India sa muzi zrealizovat ako jedna z najblizsich destinacii!

  5. už dlhšiu dobu som nič krajšie nečítala :) katka prajem vám ešte veľa krásnych chvíľ, ktoré už teraz zdieľate s malinkou Zoe :) tešíme sa z vás všetci :)

Leave a Reply

