Wednesday I’m in love…

Honestly, our move back to Cambodia has not been very good to my blog. Life is just so different from the one we had in Vietnam – we meet our friends for brunch on the weekend, we eat out a bit more because food is just so yummy and cheap… Plus the selection of ingredients is much more limited than in Vietnam. If I don’t want to cook Khmer food, it’s difficult to find things I got used to – such as quinoa, wide array of organic veggies and herbs… Not having ‘home’ for 2 months also didn’t help it much, even though I hope that with us moving in to our new place, this will change and I’ll get back to cooking.
That’s said, I don’t think that I can sustain this blog on food focused posts only. In fact, for some time I’ve had the urge to post about other things too, but I just wasn’t sure how to start… So I decided that I’m not going to limit myself and do it. In the end, this blog should be about what nourishes me and that’s for sure not food only.

Úprimne, naše presťahovanie sa do Kambodže nebolo veľmi láskavé k môjmu blogu. Náš život je výrazne odlišný od toho, ktorý sme mali vo Vietname – s kamarátmi cez víkendy chodíme na brunch, častejšie jeme mimo domu, keďže jedlo je chutné a lacné… Výber ingrediencií bohužiaľ tiež nie je ideálna a je ešte obmedzenejšia ko vo Vietname. Ak nechcem variť khmérske jedlo, výber surovín na ktoré som zvyknutá je nič – quinou tu nezoženiem a organická zelenina a bylinky síce sú, ale premenlivo ako monzún… To že sme 2 mesiace domov blogu tiež veľmi nepomohlo, aj keď dúfam, že keď sa usadíme v novom, ja opäť začnem pravidelne variť.
Takže vzhľadom na tieto okolnosti, je viac než jasné, že blog by som na príspevkoch iba o jedle asi ťažko uživila. Pravdou tiež je, že už nejakú dobu som chcela písať aj o iných veciach, len som nevedela presne ako začať…A tak som sa rozhodla, že sa už nebudem obmedzovať a proste začnem. Veď nakoniec tento blog je o tom, čo ma udržuje pri živote a to rozhodne nie je iba jedlo.

Asparagus & Broccoli


I have to admit, I’m quite obsessed with colors. Black is my enemy, colors are my friends. Really really good friends. I love to be surrounded by colors everywhere – on my clothes, in my kitchen, at home. If you saw Madagascar 3 and the circus they had, well, that’s how I wish my world would look like. I’d wear mint and neon pink, store my food in turquoise fridge, serve my salads in coral bowls and ride a purple bicycle. Oh well, that might happen at some point :)
So when I saw these paintings by Samantha Hanh, I couldn’t help myself but share, because I’d definitely love to have them hanging in our home! The colors are simple amazing and I love love love the style. So enjoy and please do not be angry at me to have one more thing to wish for in your kitchen :)

Musím sa priznať, že som tak mierne posadnutá farbami. Čierna je môj nepriateľ, farby sú moji kamaráti. Naozaj výborní kamaráti. Milujem byť obklopená farbami – na oblečení, v kuchyni, doma. Ak ste videli Madagascar 3 a cirkus, ktorý mali, noooo, tak tak nejak by mal vyzerať moj svet. Oblečená by som bola v peperminovej a neónovej ružovej, jedlo by som skladovala v tyrkysovej chladničke, šaláty podávala v koralovej misa a jazdila na fialovom bicykli. Haha, ono sa to možno raz stane aj realitou :)
A tak keď som objavila tieto obrazy od Samanthy Hanh, nemohla som si pomôcť, musela som sa s nimi podeliť, pretože by mi vôbec nevadilo mať ich zavesené u nás doma! Tie farby sú absolútne úžasné a jej štýl – láska na prvý pohľad. Takže si to užite a prosím nebuďte na mňa nahnevaní, že som vám pridala ďalšiu položku na zoznam toho, čo chcete mať v kuchyni :)

Cupcakes & whoopie pies

Macaroons & desserts

Meringue

Silverware

And this is my most favourite one! A toto je môj najobľúbenejší!

Berries

5 thoughts on “Wednesday I’m in love…

  1. Obrázky sú naozaj inšpiráciou pre moju kuchyňu, požiadam dcérku, ktorá pekne maľuje a má v tom záľubu, okrem toho aj rada varí, tiež miluje farby :-), aby mi dala taký darček na Vianoce.

    • To sa tesim! Ked som obrazky zbadala, tak som sa musela usmievat, su take pekne pozitivne a presne do kuchyne, na podporu apetitu :) skvely darcek na Vianoce! ja si ich asi budem musiet sama namalovat (keby som to len vedela!) :)

  2. Ďakujem Michaele za tento inšpirujúci a obohacujúci link, som “multikulturistka”, veľmi ma zaujíma život a kultúra v iných krajinách…keď budem na dôchodku, dúfam, že budem už dosť”veľká” na to, aby som som si splnila sen o poznávaní a cestovaní :-))

  3. treba vyskúšať, človek tak môže v sebe objaviť netušené talenty :) mám to rokmi overené na sebe :)

Leave a Reply

