It’s been a year

… and few days since I published my first blog post on Ben Thanh market! Can you believe I completely forgot about my first blogging anniversary? Well, I did. It’s been an eventful year, that reminds me of need to change my about section, since we are no longer in Vietnam, but back to Cambodia. I know I haven’t been very frequent with posts since we moved, but I promise I’m working on trying to make this space more inspiring one and definitely busier than it’s been during past few months.

So let’s celebrate belatedly with these amazing cupcakes from Bloom. Bloom cakes is a cake art gallery, a social enterprise and non-profit organization that empowers Cambodian women and provides them with skills that enables them to be independent and earn income. That said, basically you are making the world a better world by eating their cupcakes :) I must say, the chocolate hazelnut cupcake was sinful!

Cupcakes from Bloom

… a pár dní odkedy som napísala môj prvý príspevok o trhu Ben Thanh. Viete si predstaviť, že som na toto moje blogové výročie zabudla? No, stalo sa to. Bol to rok plný udalostí, čo mi pripomína, že moja about sekcia už ani nie je aktuálna, keďže už pár mesiacov sme v Kambodži a nie vo Vietname. Viem, že práve počas posledných mesiacov od presťahovania som tu nebola veľmi aktívna, ale sľubujem, že pracujem na tom, aby som tento priestor spravila viac inšpiratívnym a najmä živším ako doteraz.

Čo tak teda osláviť takto oneskorene s týmito cupcakes z Bloom? Bloom cakes je koláčová/zákusková galéria, sociálny podnik a mimovládka, ktorá pomáha kambodžským ženám k emancipácii a poskytuje im potrebné zručnosti na to, aby mohli byť nezávislé a mať vlastný zárobok. Takže v podstate tým, že jete ich cupcakes robíte svet lepším miestom :) Musím povedať, že ten čokoládovo-lieskovcový cupcake bol špeciálne hriešny!

Chocolate-hazelnut cupcake with beautiful flower

4 thoughts on “It’s been a year

    • Dakujem Maja! Povodny zamer bol food blog, ale bohuzial Kambodza nepusti, bolo by tu asi mrtvo, keby som mala prispievat len mojimi receptami… uvidime ako sa tento priestor bude dalej vyvijat :)

Leave a Reply

